Een klacht indienen
Wij willen u vriendelijk verzoeken onderstaand formulier (zo volledig mogelijk) in te vullen, opdat wij u zo goed mogelijk van dienst kunnen zijn. U krijgt zo snel mogelijk een reactie. Deze zal uiterlijk binnen 10 werkdagen verstuurd zijn
Velden gemerkt met een * zijn verplichte velden.
Klachtenprocedure
- Een klacht kan uitsluitend worden ingediend via het op de Topics website beschikbaar klachtenformulier.
- Direct na verzending van de klacht ontvangt de indiener via e-mail een reactie, waarbij de geregistreerde informatie wordt aangegeven. Mocht deze informatie niet worden ontvangen dient dit gemeld te worden op het e-mailadres: klachten@topicsinic.nl
- De gehele behandeling en afhandeling geschiedt via de Topics website en het specifieke e-mailadres klachten@topicsinic.nl. Wanneer deze communicatie niet adequaat verloopt kan contact worden gezocht met de Topics-voorzitter, de heer Z. Trogrlic, telefoon 06 40970805
- Klachten worden in eerste instantie behandeld door het bestuur ((vice)voorzitter, secretaris, penningmeester) van Topics.
- Uitspraak op een klacht vindt plaats binnen 2 maanden na indiening.
- Wanneer de klager niet akkoord gaat met de uitspraak van het bestuur, kan er beroep worden aangetekend bij een externe partij. Hiervoor dient de klacht voorgelegd te worden aan: r.stui@vumc.nl, t.a.v. mevr. R. Stui, onder vermelding klachtenprocedure Topics. Tevens dient daarbij aangegeven te worden op welke grond klager het oneens is met de uitspraak van het bestuur.
- De externe beroepsinstantie doet een, voor het Topics-bestuur bindende, uitspraak, binnen 2 maanden na ontvangst van het beroep. Eventuele consequenties van de uitspraak worden binnen 4 weken afgehandeld.
- Wanneer de aangegeven termijnen van klacht- en beroepsafhandeling of afhandeling van de uitspraak niet gehaald kunnen worden ontvangt de klager daarvan bericht, met opgave van redenen en de termijn die het uitstel gaat duren.
- Het Topics-bestuur garandeert de vertrouwelijke behandeling van iedere klacht / beroep.
- Opslag van de gegevens vindt plaats in een database gekoppeld aan de Topics website, waar uitsluitend het Topics-bestuur als geautoriseerd persoon toegang toe heeft.
- Na de uitspraak op klacht of beroep worden de geregistreerde gegevens nog 12 maanden bewaard. Na deze termijn worden alle gegevens betreffende de klacht vernietigd.